Retourneren en Klachten

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren.
De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening. De hoogte van deze kosten hangt af van het gewicht van je pakketje en van het verzendbedrijf dat je kiest.

Muusje is niet aansprakelijk voor het eventueel zoekraken van een retourzending. Je kunt er wel voor kiezen om het pakket aangetekend of met track & trace-code te versturen, zodat je de verzending kunt volgen.


Stappenplan retourneren

  1. Meld je retour aan:
    Wil je een artikel retourneren? Meld dit binnen 14 dagen na ontvangst aan via info@muusje.nl.

  2. Gebruik het retourformulier:
    Vul het retour- of herroepingsformulier in en voeg dit bij je retourzending.
    Dit formulier vind je bij de bestelling in de verpakking. Is het formulier kwijt of ontbrak het, stuur dan een e-mail naar info@muusje.nl om het digitaal te ontvangen.

  3. Verpak zorgvuldig:
    Verpak de producten stevig, bij voorkeur in de originele verpakking, maar een andere stevige doos mag ook.

  4. Verzendadres:

    Muusje Roosendaalseweg 206 3882 MP Putten

  5. Verzenden:
    Frankeer je pakket en breng het naar een PostNL-servicepunt of brievenbus.
    De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

  6. Terugbetaling:
    Zodra je retour door mij is ontvangen en voldoet aan de voorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort op je opgegeven bankrekeningnummer.

Het retoursturen van een product is voor risico van de koper.

Let op:
Indien het product of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te beoordelen, kan waardevermindering worden doorberekend.


Garantie & Klachten

Kwaliteit van de producten vind ik erg belangrijk.
Daarom worden alle producten met veel zorg behandeld, zorgvuldig verpakt en verzonden.

Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is gegaan.
Meld klachten altijd eerst bij mij via info@muusje.nl.
Je ontvangt binnen redelijke termijn een reactie en samen zoeken we naar een passende oplossing.

Consumenten binnen de Europese Unie kunnen er ook voor kiezen hun klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
 https://ec.europa.eu/odr

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verkeerd artikel ontvangen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er een fout wordt gemaakt en je een verkeerd artikel ontvangt. Controleer daarom altijd je bestelling. Indien je onverhoopt een verkeerd artikel hebt ontvangen, kunt je dit altijd binnen 14 dagen naar mij retour sturen volgens bovenstaand stappenplan. De verzendkosten hiervoor worden uiteraard vergoedt. 

 

© 2023 - 2025 Muusje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel